DelfinBruden

Direktlänk till inlägg 2 juni 2011

Hemma hos mor;)

Av Jeanette Nordin - 2 juni 2011 15:07

Ja nu sitter man hemma hos min kära mor, ska vara här tills på lördag eller söndag. Just nu hör man musik i från lilla systers rum :) kanske ska ha lan med henne i kväll, hahahahah.. men nu kom syster in i mitt rum och kolla vad jag gjorde och snackade lite.

Undra om man kommer kunna sova ensam i kväll, är ju så van att ha älsklingen bredvid mig, men han kunde inte stanna för han ska jobba i morgon. Så han kommer tillbaka på lördag kväll och hämtar mig eller så stannar vi över en natt till.  Saknar min underbara vän Nelli, undra vad hon kommer göra utan mig ett tag    


  Jag och min underbara lilla syster Elena :) älskar henne så himla mycket....


  Älskling, kommer alltid att älska dig och vi håller i hop för evigt  


  Pappa och Mamma är det bästa som finns, Älskar er grymt mycket.. ;)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jeanette Nordin - 15 februari 2013 20:26

har skaffar en ny blogg, så kommer att skriva där i ställe... kanske kommer tillbaka i framtiden   Hej då så länge ...

Av Jeanette Nordin - 23 oktober 2012 13:02

I går sökte jag jobb i sandviken på göranssons arena under evenemangen lördagen den 8 december och lördagen den 15 december. Gissa om man blev glad när restaurang chefen hörde av sig  angående jobben. Hon ville ha mig i baren den 8 december och serve...

Av Jeanette Nordin - 22 oktober 2012 21:34


Idag skulle min lilla bror Glenn ha fyllt 25 år, Även om jag bara var 2 år när han lämnade oss, så finns de nått i mitt huvud att jag mins han som en underbar å söt liten kille, Tyvärr blev han bara 2 och ½ månad, men jag saknar han som om han var ho...

Av Jeanette Nordin - 14 februari 2012 00:28

Jag och Mattias firar 3 år idag, tänk va fort de har gott ;)  Jag är lika kär nu som jag var i han för 3 årsen,  Jag älskar Mattias så grymt mycket så de nästan gör ont i mig :)   Idag kommer de firas med god mat och efterätt, sen kommer min över...

Av Jeanette Nordin - 22 januari 2012 23:26

Livet för mig består av 2 stycken,  min käraste pojkvän som hoppas blir min man snart;) men de är bara ekonomin som spökar, men vi lever vidare, en vacker dag så står vi tillsammans i kyrkan hehe. sen så kommer vår käraste son (hunden bamse) som vi ä...

Ovido - Quiz & Flashcards