DelfinBruden

Direktlänk till inlägg 10 juni 2011

Hel dag i Uppsala ;) Med min underbara vän

Av Jeanette Nordin - 10 juni 2011 09:48

Idag händer det jätte mycke skoj... Först åker jag och Min bästa kompis in till uppsala, för Gumman ska in på akis, sen blir det eventuel mat på kina.. Efter det så blir det en lång promis till Gränby, för vi ska hälsa på en gammal arbetskamrat från solrosen, det blir ett äventyr som man aldrig kommer glömma. Det blir massor med att knäppa kort under tiden ;)


Så det kommer komma upp lite bilder senare om denna dag............

Nu blir det att hoppa in i duschen och sen leta efter kläder som jag tänkte ha på mig i dag hehe, sen blir det ut i det fina varma sommaren *ler*


   Älskar dig gumman, det finnas inge ord på hur snäll du är och vi har alltid roligt tillsammans..   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jeanette Nordin - 15 februari 2013 20:26

har skaffar en ny blogg, så kommer att skriva där i ställe... kanske kommer tillbaka i framtiden   Hej då så länge ...

Av Jeanette Nordin - 23 oktober 2012 13:02

I går sökte jag jobb i sandviken på göranssons arena under evenemangen lördagen den 8 december och lördagen den 15 december. Gissa om man blev glad när restaurang chefen hörde av sig  angående jobben. Hon ville ha mig i baren den 8 december och serve...

Av Jeanette Nordin - 22 oktober 2012 21:34


Idag skulle min lilla bror Glenn ha fyllt 25 år, Även om jag bara var 2 år när han lämnade oss, så finns de nått i mitt huvud att jag mins han som en underbar å söt liten kille, Tyvärr blev han bara 2 och ½ månad, men jag saknar han som om han var ho...

Av Jeanette Nordin - 14 februari 2012 00:28

Jag och Mattias firar 3 år idag, tänk va fort de har gott ;)  Jag är lika kär nu som jag var i han för 3 årsen,  Jag älskar Mattias så grymt mycket så de nästan gör ont i mig :)   Idag kommer de firas med god mat och efterätt, sen kommer min över...

Av Jeanette Nordin - 22 januari 2012 23:26

Livet för mig består av 2 stycken,  min käraste pojkvän som hoppas blir min man snart;) men de är bara ekonomin som spökar, men vi lever vidare, en vacker dag så står vi tillsammans i kyrkan hehe. sen så kommer vår käraste son (hunden bamse) som vi ä...

Skapa flashcards