DelfinBruden

Direktlänk till inlägg 1 november 2011

Tycker ni detta är roligt eller?

Av Jeanette Nordin - 1 november 2011 13:03

Jag vet inte vad jag har gjort er, tycker ni om att trycka ner mig till botten?

När ska jag må bra och när ska folk sluta vara så elak mot mig=? 

Jag saknar den tiden vi hade när vi var så goda vänner, då var de inge bråk mellan oss,

du var den som jag kunde komma och prata med när jag mådde dåligt och behövde än vän att prata med.

Du och jag hittade alltid på roliga saker, vi skrattade och skämtade med varandra,

du var min bästa vän, Jag älskade dig, och du ringde alltid mig när du kände dig ledsen och ensam.

vi va nästan jämt med varandra, knäppte kort, åkte in till stan och åt mat, vi fikade, vi promenerade. du fick följa med till grönan, vi åkte på kryssning.. vad har allt de här roliga tagit vägen. 

Varför vill du inte vara min vän längre? varför ska din kille ta bort mig också som vän? känt han mer än dig. vi har varit vänner mer än när du kom in i bilden.

Ni ska vara glada att vi gjorde så ni träffades, vad får man tillbaks, jo en massa bråk å de gör så ont när du är så elak och skiter i mig nu.

saknar dig fattar du det??????????????????????? pallar inte av mer skit


Har inga vänner, inga vill vara med mig, känner mig så ensam. alla sviker mig, vad gör jag för fel????????????????????????????? önskar att jag inte levde, då behöver jag inte gå å vara ledsen hela tiden. vill inte bo kvar om ni ska forsätta trycka ner mig och grejer, du är inte snäll............ 


   
 
Sarah

Sarah

1 november 2011 14:00

men gumman, varför har du aldrig berättat att du mår så här dåligt? du är alltid glad åså. men all den här smärtan ska du inte behöva gå o bära på själv. finns här för dig när du känner att du orkar prata. kramar

http://www.sissipops.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jeanette Nordin - 15 februari 2013 20:26

har skaffar en ny blogg, så kommer att skriva där i ställe... kanske kommer tillbaka i framtiden   Hej då så länge ...

Av Jeanette Nordin - 23 oktober 2012 13:02

I går sökte jag jobb i sandviken på göranssons arena under evenemangen lördagen den 8 december och lördagen den 15 december. Gissa om man blev glad när restaurang chefen hörde av sig  angående jobben. Hon ville ha mig i baren den 8 december och serve...

Av Jeanette Nordin - 22 oktober 2012 21:34


Idag skulle min lilla bror Glenn ha fyllt 25 år, Även om jag bara var 2 år när han lämnade oss, så finns de nått i mitt huvud att jag mins han som en underbar å söt liten kille, Tyvärr blev han bara 2 och ½ månad, men jag saknar han som om han var ho...

Av Jeanette Nordin - 14 februari 2012 00:28

Jag och Mattias firar 3 år idag, tänk va fort de har gott ;)  Jag är lika kär nu som jag var i han för 3 årsen,  Jag älskar Mattias så grymt mycket så de nästan gör ont i mig :)   Idag kommer de firas med god mat och efterätt, sen kommer min över...

Av Jeanette Nordin - 22 januari 2012 23:26

Livet för mig består av 2 stycken,  min käraste pojkvän som hoppas blir min man snart;) men de är bara ekonomin som spökar, men vi lever vidare, en vacker dag så står vi tillsammans i kyrkan hehe. sen så kommer vår käraste son (hunden bamse) som vi ä...

Skapa flashcards