DelfinBruden

Direktlänk till inlägg 22 januari 2012

Livet;)

Av Jeanette Nordin - 22 januari 2012 23:26

Livet för mig består av 2 stycken,  min käraste pojkvän som hoppas blir min man snart;) men de är bara ekonomin som spökar, men vi lever vidare, en vacker dag så står vi tillsammans i kyrkan hehe. sen så kommer vår käraste son (hunden bamse) som vi älskar över allt annat på denna jord, en vacker dag så kanske vi skaffar oss ett litet underverk, men det är bara en sak jag måste fixa först. 


Mitt humör har varit upp och ner dom senaste månaderna, det är bara för jag har gått å grubblat på saker och ting, vissa har blivit bättre men vissa andra saker kommer jag alltid att grubbla på. 

Jag är glad att älsklingen stöttat mig när jag mår dåligt, för har aldrig klarat mig utan honom.

Hoppas bara att livet blir bättre som jag förväntar mig.


Jag kanske behöver prata med någon annan än min kille, typ prata hur jag mår eller hur jag vill att mitt liv ska se ut, någon som verkligen lyssnar och ger mig råd eller bara hjälpa mig,  En vän kanske som har varit i samma sits som mig eller bara en vän som är där för mig och inte skiter i en när man försöker få stöd och inte sprider allt vidare till nån annan.


En sak är jag stolt över och de är att jag har slutat rökt, har inte rökt på en månad nu.

Dricker inte så mycket längre, för dricker jag så jag blir full då händer det att jag vill röka för då kommer mina känslor fram och jag bara gråter för allt skit jag har varit med om och saker jag vill ha, men är svårt i dagens läge.  men visst har lättare och prata om mina känslor när jag är lite berusad.


 
 
Sofie

Sofie

23 januari 2012 00:15

Hej gumman. Jag känner igen mig i det du skriver i din blogg. Jag har varit med om samma saker som du, men det vet du redan. Mig kan du alltid komma till oavsett vad kl är,för det är bara att höra av dig till mig. Jag älskar dig syrran. Jag är så stolt över dig, vad du än gör. Duktig du är som inte har rökt på en månad nu och även duktig att du inte har druckit så mkt, för det händer så tråkiga saker när man dricker, och att man drar upp en massa saker o skit o groll som vart. Man ska blicka framåt och inte bakåt. Puss o Kram gumman <3

http://www.pojangel.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jeanette Nordin - 15 februari 2013 20:26

har skaffar en ny blogg, så kommer att skriva där i ställe... kanske kommer tillbaka i framtiden   Hej då så länge ...

Av Jeanette Nordin - 23 oktober 2012 13:02

I går sökte jag jobb i sandviken på göranssons arena under evenemangen lördagen den 8 december och lördagen den 15 december. Gissa om man blev glad när restaurang chefen hörde av sig  angående jobben. Hon ville ha mig i baren den 8 december och serve...

Av Jeanette Nordin - 22 oktober 2012 21:34


Idag skulle min lilla bror Glenn ha fyllt 25 år, Även om jag bara var 2 år när han lämnade oss, så finns de nått i mitt huvud att jag mins han som en underbar å söt liten kille, Tyvärr blev han bara 2 och ½ månad, men jag saknar han som om han var ho...

Av Jeanette Nordin - 14 februari 2012 00:28

Jag och Mattias firar 3 år idag, tänk va fort de har gott ;)  Jag är lika kär nu som jag var i han för 3 årsen,  Jag älskar Mattias så grymt mycket så de nästan gör ont i mig :)   Idag kommer de firas med god mat och efterätt, sen kommer min över...

Av Jeanette Nordin - 1 november 2011 13:03


Jag vet inte vad jag har gjort er, tycker ni om att trycka ner mig till botten? När ska jag må bra och när ska folk sluta vara så elak mot mig=?  Jag saknar den tiden vi hade när vi var så goda vänner, då var de inge bråk mellan oss, du var ...

Skapa flashcards