DelfinBruden

Direktlänk till inlägg 23 oktober 2012

8 december och 15 december

Av Jeanette Nordin - 23 oktober 2012 13:02

I går sökte jag jobb i sandviken på göranssons arena under evenemangen lördagen den 8 december och lördagen den 15 december. Gissa om man blev glad när restaurang chefen hörde av sig  angående jobben. Hon ville ha mig i baren den 8 december och serveringen den 15 december;)


Snacka om att jag blev överlycklig att få va med om sån stor äventyr. Det kommer verkligen bli riktigt stor erfarenhet för min del att få jobba under två stora konserer under två dagar i december.


Den 8 december kommer scorpions att spela på scenen när jag jobbar i baren;)

 


Den 15 december är det julgalan med en massa kända artister när jag ska jobba som servitris.;)

 



 
 
Skönhetsbloggen!

Skönhetsbloggen!

23 oktober 2012 13:50

Låter ju superkul! :) Grattis!

http://frida.blogg.se

Jeanette Nordin

24 oktober 2012 15:30

Tack;)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jeanette Nordin - 15 februari 2013 20:26

har skaffar en ny blogg, så kommer att skriva där i ställe... kanske kommer tillbaka i framtiden   Hej då så länge ...

Av Jeanette Nordin - 22 oktober 2012 21:34


Idag skulle min lilla bror Glenn ha fyllt 25 år, Även om jag bara var 2 år när han lämnade oss, så finns de nått i mitt huvud att jag mins han som en underbar å söt liten kille, Tyvärr blev han bara 2 och ½ månad, men jag saknar han som om han var ho...

Av Jeanette Nordin - 14 februari 2012 00:28

Jag och Mattias firar 3 år idag, tänk va fort de har gott ;)  Jag är lika kär nu som jag var i han för 3 årsen,  Jag älskar Mattias så grymt mycket så de nästan gör ont i mig :)   Idag kommer de firas med god mat och efterätt, sen kommer min över...

Av Jeanette Nordin - 22 januari 2012 23:26

Livet för mig består av 2 stycken,  min käraste pojkvän som hoppas blir min man snart;) men de är bara ekonomin som spökar, men vi lever vidare, en vacker dag så står vi tillsammans i kyrkan hehe. sen så kommer vår käraste son (hunden bamse) som vi ä...

Av Jeanette Nordin - 1 november 2011 13:03


Jag vet inte vad jag har gjort er, tycker ni om att trycka ner mig till botten? När ska jag må bra och när ska folk sluta vara så elak mot mig=?  Jag saknar den tiden vi hade när vi var så goda vänner, då var de inge bråk mellan oss, du var ...

Ovido - Quiz & Flashcards