DelfinBruden

Direktlänk till inlägg 13 maj 2010

Byter efternamn

Av Jeanette Nordin - 13 maj 2010 14:46

Jag har tänkt och tänkt på om jag ska byta efternamn. Finns inge anledning att heta nordin, för min far vill ju inte veta av mig. han har ju blockat mig på facebook, fast jag inte visste att han hade de. märkte de på den andra facebook jag har. Jag är ju luft för han och hans nya familj.


Så han och hans familj kommer få som dom vill, fast jag har saknat han och gråtit ganska mycket. men nu vill jag inte må så här dåligt, så jag tänkter inte bära hans efternamn, utan kommer byta till mammas.  plus så har jag ju en extra pappa som har ställt upp för mig sen jag va liten. Han har i alla fall varit en pappa till mig och älskar mig som sin egen dotter.


Har fixa papper från skatteverket, ska bara skriva på och lämna in, sen är de klart.


Kenneth som egentligen är min far, kommer inte få ha nått med mitt liv att göra, kommer inte äns få veta när jag kommer få barn eller gifta mig. det är ju så han vill ha de. Det är han som har vallt att ha det så här.


Älskar min mamma, min underbara festman/sambo och alla som ställer upp för mig när jag mår så dåligt.


Detta är Maria (Frukan) och Kenneth (min så kallade far)

  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jeanette Nordin - 15 februari 2013 20:26

har skaffar en ny blogg, så kommer att skriva där i ställe... kanske kommer tillbaka i framtiden   Hej då så länge ...

Av Jeanette Nordin - 23 oktober 2012 13:02

I går sökte jag jobb i sandviken på göranssons arena under evenemangen lördagen den 8 december och lördagen den 15 december. Gissa om man blev glad när restaurang chefen hörde av sig  angående jobben. Hon ville ha mig i baren den 8 december och serve...

Av Jeanette Nordin - 22 oktober 2012 21:34


Idag skulle min lilla bror Glenn ha fyllt 25 år, Även om jag bara var 2 år när han lämnade oss, så finns de nått i mitt huvud att jag mins han som en underbar å söt liten kille, Tyvärr blev han bara 2 och ½ månad, men jag saknar han som om han var ho...

Av Jeanette Nordin - 14 februari 2012 00:28

Jag och Mattias firar 3 år idag, tänk va fort de har gott ;)  Jag är lika kär nu som jag var i han för 3 årsen,  Jag älskar Mattias så grymt mycket så de nästan gör ont i mig :)   Idag kommer de firas med god mat och efterätt, sen kommer min över...

Av Jeanette Nordin - 22 januari 2012 23:26

Livet för mig består av 2 stycken,  min käraste pojkvän som hoppas blir min man snart;) men de är bara ekonomin som spökar, men vi lever vidare, en vacker dag så står vi tillsammans i kyrkan hehe. sen så kommer vår käraste son (hunden bamse) som vi ä...

Ovido - Quiz & Flashcards