DelfinBruden

Direktlänk till inlägg 11 oktober 2010

Vad ska man göra åt detta!!!!!!!!!!!

Av Jeanette Nordin - 11 oktober 2010 14:18

  


Vad är det jag gör för fel?  Varför gör hon så där, när hon vet att jag blir ledsen och knäckt. Jag har inte gjort henne ett skit, men endå håller hon på så här och säger saker som inte är sant. Jag trodde inte att hon va så där utan va en snäll tjej, men tydligen hade ja fel. Mår skit, men de bryr vel inte hon om.  Kan förstå att Älsklingen blir arg när det handlar om mig och hans föräldrar och syster.

men sånna saker som hon skriver om oss är verkligen inte snällt.  Hon tycker vi trycker ner henne, vad är det hon gör då när hon skriver sånna elaka saker.


Har aldrig nånsin gjort henne nån ting, men endå gillar hon inte mig och bara låsas att vara min vän, plus att hon tycker  jag är lat, men nu ska jag tala om en sak..


Varken jag och Älsklingen ligger inte å latar oss om dagarna när vi är i östervåla. utan älsklingen hjälper till med taputsera och mycket mer, plus att jag hjälper till med maten och dukar fram under tiden dom jobbar. 


så hon ska då fan inte tala om att jag är lat när ja kommer dit.  För har då aldrig sett henne hjälpa till under tiden ja är där. det mesta ser jag henne ligga vid soffan eller va ute och röker.  Vem får passa pojkarna då under tiden.. jo deras farmor och faster.


Ska jag få mer skit så kommer ja inte palla längre, för vill inte bli mer sårad och ledsen än va jag är................................................

............................

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jeanette Nordin - 15 februari 2013 20:26

har skaffar en ny blogg, så kommer att skriva där i ställe... kanske kommer tillbaka i framtiden   Hej då så länge ...

Av Jeanette Nordin - 23 oktober 2012 13:02

I går sökte jag jobb i sandviken på göranssons arena under evenemangen lördagen den 8 december och lördagen den 15 december. Gissa om man blev glad när restaurang chefen hörde av sig  angående jobben. Hon ville ha mig i baren den 8 december och serve...

Av Jeanette Nordin - 22 oktober 2012 21:34


Idag skulle min lilla bror Glenn ha fyllt 25 år, Även om jag bara var 2 år när han lämnade oss, så finns de nått i mitt huvud att jag mins han som en underbar å söt liten kille, Tyvärr blev han bara 2 och ½ månad, men jag saknar han som om han var ho...

Av Jeanette Nordin - 14 februari 2012 00:28

Jag och Mattias firar 3 år idag, tänk va fort de har gott ;)  Jag är lika kär nu som jag var i han för 3 årsen,  Jag älskar Mattias så grymt mycket så de nästan gör ont i mig :)   Idag kommer de firas med god mat och efterätt, sen kommer min över...

Av Jeanette Nordin - 22 januari 2012 23:26

Livet för mig består av 2 stycken,  min käraste pojkvän som hoppas blir min man snart;) men de är bara ekonomin som spökar, men vi lever vidare, en vacker dag så står vi tillsammans i kyrkan hehe. sen så kommer vår käraste son (hunden bamse) som vi ä...

Ovido - Quiz & Flashcards