DelfinBruden

Direktlänk till inlägg 22 oktober 2010

Glenn Skulle ha blivit 23 år i dag!!!!

Av Jeanette Nordin - 22 oktober 2010 23:22

  

 

Bror du skulle ha vart 23 år idag, om jag skulle ändrat något här i livet skulle jag ändra att jag skulle fått sett dig mer gång i mitt liv.
1987-10-22 till 1988-01-12 fanns guds bästa ängel på jorden han fick heta glenn. jag har  träffat dig bror men då var jag bara 2 år, varje gång någon säger ditt namn kommer tårarna. men jag tänker hur mamma mår och säger att jag  kommer alltid finnas där  för dig när du vill gråtta ut. tänk på denna dikt mamma för Glenn finns i vår hjärtan.

Gråt inte mer, min mamma.
Livet hos dig blir aldrig detsamma,
men låt mitt minne bli kärlekens ljus
låt det alltid lysa i ditt hus.
Livet är kort det har jag visat.
Lev i värme & ljus låt inget bli nedisat.
Det är min gåva till dig,
låt aldrig mer mörker & smärta få övertag.
Gläds istället år varje dag! !

syster tänk på denna dikt när du tänker på GLENN.

Att syskonskaran inte blir hel
Efter glädjen och längtan som vi kände
Som snabbt försvann igen
Det blev inte som vi tänkt, allt blev bara fel
Vad var det som egentligen hände?
Vi som hade väntat, vart tog du vägen sen?
Det är svårt att förstå
Men varför är du inte i min arm?
Som vi hade trott
Kommer himmeln någonsin åter bli blå?
Du skulle ju sova nu så liten och så varm
Vi trodde aldrig att du istället för här i himmeln skulle bott
Lilla söta bror!
Att vi alltid kommer älska dig
Vi vet det och inte bara tror
Du som försvann från min syster och från mig
kom tillbaka Glenn Eriksson alla saknar dig och alla älskar dig


du är saknad Glenn Eriksson

 

  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jeanette Nordin - 15 februari 2013 20:26

har skaffar en ny blogg, så kommer att skriva där i ställe... kanske kommer tillbaka i framtiden   Hej då så länge ...

Av Jeanette Nordin - 23 oktober 2012 13:02

I går sökte jag jobb i sandviken på göranssons arena under evenemangen lördagen den 8 december och lördagen den 15 december. Gissa om man blev glad när restaurang chefen hörde av sig  angående jobben. Hon ville ha mig i baren den 8 december och serve...

Av Jeanette Nordin - 22 oktober 2012 21:34


Idag skulle min lilla bror Glenn ha fyllt 25 år, Även om jag bara var 2 år när han lämnade oss, så finns de nått i mitt huvud att jag mins han som en underbar å söt liten kille, Tyvärr blev han bara 2 och ½ månad, men jag saknar han som om han var ho...

Av Jeanette Nordin - 14 februari 2012 00:28

Jag och Mattias firar 3 år idag, tänk va fort de har gott ;)  Jag är lika kär nu som jag var i han för 3 årsen,  Jag älskar Mattias så grymt mycket så de nästan gör ont i mig :)   Idag kommer de firas med god mat och efterätt, sen kommer min över...

Av Jeanette Nordin - 22 januari 2012 23:26

Livet för mig består av 2 stycken,  min käraste pojkvän som hoppas blir min man snart;) men de är bara ekonomin som spökar, men vi lever vidare, en vacker dag så står vi tillsammans i kyrkan hehe. sen så kommer vår käraste son (hunden bamse) som vi ä...

Ovido - Quiz & Flashcards