DelfinBruden

Direktlänk till inlägg 10 november 2010

Snart är det 1 år och 9 Månader:) (Kärlek)

Av Jeanette Nordin - 10 november 2010 13:27

Ja dagarna går fort *ler* För 1 år och snart 9 Månader sen , blev jag tillsammans med världen underbaraste kille, Jag har aldrig varit så lycklig som jag är nu, har aldrig bråkat med honom, visst vi har varit lite sura på varandra, men inte bråkat.   Jag kommer alltid att älska honom, och gifter oss förmorligen nästa år.


Här kommer de några dikter  som jag skrev till min sötnos i början av vårat förållanden.


Varje gång du ser på mig och ler slår mitt hjärta snabbare, varje gång som du är i min närhet så vill jag bara skrika ut mina känslor, varje gång jag är med dig så vill jag aldrig släppa dig, varje gång som du inte är hos mig fäller jag en tår. Varje gång jag tänker på dig formas mina läppar till ett leende utan att jag själv märker det. Du är det finaste som finns, jag har aldrig känt så här för någon annan än just dig. Du är det bästa som hänt mig. Varje gång jag tänker tanken på att förlora dig så rullar tårarna på kinden. Älskar att ligga i sängen och höra dina andetag, älskar att känna att du finns hos mig, älskar att ha dina mjuka trygga armar om mig. Jag älskar dig! ♥

..................................................

...........

Älskling, fattar du hur mycket du betyder?
att det är bara dig mitt hjärta lyder.
Du är den bästa,
ja bättre än de flesta.
Livet skulle inte vara detsamma utan dej.
jag är så sjukt glad att jag är din tjej.
jag älskar dig. .

..................................................

.................

Dina ord känns rätt, precis som på det sätt som du rör mig på.
Dina läppar känns perfekta när du kysser mig med kärlek.
Din famn känns varm med den trygghet du ger mig.
Din doft är en lukt som bara får upp en bild i mitt huvud och det är du, den doften ger mig trygghet och hopp.
Jag går igenom dagen, kvällen, natten för dig, för att få genomgå ännu en underbar dag med dig,
Du får mig att gå upp på morgonen, du får mig att kämpa, du får mig att lägga mig för att genomgå natten för att få känna dina armar runtom mig dagen efter igen.
Att få träffa dig varjedag är som en drog, jag klarar mig inte utan dig.
När du inte ligger brevid mig om nätterna saknar jag dig och det är tomt.
Det skulle bli för kallt om ingen värmde mig om natten, för ingen värmer mitt hjärta så bra som du.


Du behöver inte vara orolig, jag är och förblir bara din,
I mina ögon är du något extra, för i mina ögon är du killen som får mig att känna lycka.. tro, hopp och kärlek.
För mig finns bara du.

..................................................

..................................................

.................


    



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jeanette Nordin - 15 februari 2013 20:26

har skaffar en ny blogg, så kommer att skriva där i ställe... kanske kommer tillbaka i framtiden   Hej då så länge ...

Av Jeanette Nordin - 23 oktober 2012 13:02

I går sökte jag jobb i sandviken på göranssons arena under evenemangen lördagen den 8 december och lördagen den 15 december. Gissa om man blev glad när restaurang chefen hörde av sig  angående jobben. Hon ville ha mig i baren den 8 december och serve...

Av Jeanette Nordin - 22 oktober 2012 21:34


Idag skulle min lilla bror Glenn ha fyllt 25 år, Även om jag bara var 2 år när han lämnade oss, så finns de nått i mitt huvud att jag mins han som en underbar å söt liten kille, Tyvärr blev han bara 2 och ½ månad, men jag saknar han som om han var ho...

Av Jeanette Nordin - 14 februari 2012 00:28

Jag och Mattias firar 3 år idag, tänk va fort de har gott ;)  Jag är lika kär nu som jag var i han för 3 årsen,  Jag älskar Mattias så grymt mycket så de nästan gör ont i mig :)   Idag kommer de firas med god mat och efterätt, sen kommer min över...

Av Jeanette Nordin - 22 januari 2012 23:26

Livet för mig består av 2 stycken,  min käraste pojkvän som hoppas blir min man snart;) men de är bara ekonomin som spökar, men vi lever vidare, en vacker dag så står vi tillsammans i kyrkan hehe. sen så kommer vår käraste son (hunden bamse) som vi ä...

Ovido - Quiz & Flashcards